top of page

Калькулятор рентабельності маркетингових інвестицій (ROMI)

Маркетингові витрати

Прибуток

Результат

Тут буде ваш результат

Детальна формула розрахунку

Тут буде формула

Що таке рентабельність маркетингових інвестицій (ROMI)?

Рентабельність маркетингових інвестицій (ROMI) – це ключовий показник, який дозволяє оцінити ефективність ваших витрат на рекламу та маркетинг. Цей калькулятор допоможе вам швидко розрахувати ROMI, щоб зрозуміти, наскільки успішними є ваші маркетингові кампанії.

Як розрахувати рентабельність маркетингових інвестицій?

Розрахунок ROMI здійснюється за формулою:

Формула для розрахунку рентабельності маркетингових витрат

Цей показник показує, скільки прибутку приносить кожна гривня, інвестована в маркетинг.

Чому важливо знати ROMI?

Оцінка ROMI допомагає:

  • Визначити найбільш ефективні канали реклами.

  • Приймати зважені рішення щодо бюджету на маркетинг.

  • Максимізувати прибуток від інвестицій у маркетингові активності.

Приклад розрахунку рентабельності маркетингових інвестицій (ROMI)

Якщо ваш прибуток від кампанії становив 200 000 грн, а витрати на маркетинг – 50 000 грн, то ROMI розраховується так:

Це означає, що кожна гривня, інвестована в маркетинг, принесла три гривні прибутку.

Приклад розрахунку рентабельності маркетингових інвестицій

Ми у Telegram. Підписуйтесь на наш канал CoinToCoin

bottom of page